vooruitblik

4/9
maandag maak ik opnieuw een citytrip naar gent, maria middelares.
ik heb mij een nieuw toilettasje aangeschaft, ik ben er weer klaar voor, tenminste, als de bloedwaarden goed zijn.

wat de citytrip betreft, overweeg ik desiré naessens eens uit te nodigen.
een 5-sterrenkamer, de prijs ontgaat mij nu even, maar het is een gigabedrag, voor een propere, sobere kamer, zónder douche.
de eerste kamer had een bed met een doorgelegen matras, zo dat ik na 2 nachten aan voltaren toe was.
en wat het eten betreft, desiré o desiré, na een weekje zou je je beginnend buikje wel kwijt zijn.
over de roomservice heb ik geen klachten, maar het eten!!
het ontbijt: de gevraagde 2 sneetjes met het uitzicht van brood en de smaak van karton. als beleg een piepklein potje kaas, waar je nauwelijks 1 sneetje mee belegt.
het middagmaal, what's in a name, wordt al om 11 uur geserveerd: lekkere soep en patatjes, maar je verwacht toch ook iets gezonds in een ziekenhuis. neen dus, de miniportie groentjes is overgaar en verlept en van het vlees heb ik nog nooit gegeten, want het is niet te snijden. vercaro, ligt het aan het vlees of het mes?
om 2 uur krijgen we een lekker taartje met iets zo zwart als koffie, dat ruikt en smaakt naar iets ondefinieerbaar.
desiré, ik verwacht je
christine